i wear heels bigger than your dick.

har haft långhelg nu sen i torsdags, och jag har ju inte direkt suttit hemma hela helgen!

grejen e bara den att dagarna flyter ihop i mitt minne så jag berättar bara lite småsaker ist :)
häromdagen drog jag med bonnie till en födelsedagsfest i fittja, sen att vi 2 skulle vara dom enda två vita personerna där hade jag ingen aning om förrns vi stod där i hallen, men det var superskojigt iaf,
jag fick en ny vän också, Tina, kvinnan är hur skön som helst..

igår blev de krök med pojkarna @fadis place och som vanligt slutar det alltid med kaos på ett eller annat sätt, mer behöver jag inte gå in på det:) kvällen slutade iaf med att jag knatade hem till mavve och spenderade resterande timmar av natten där med mavve, john och fadi.
fadi fick för sig att byta frisyr så john drog fram rakapparaten och låt oss säga att resultatet inte blev sådär jätte snyggt.. så på morgonkvisten fick jag agera frisör och raka av hela skiten så nu mera är fadi en rakad man.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0