helgen

hehe, höhöööö,... jaadu. började med valborg i uppsala , skönaste stället att fira valborg på, mindre skönt va att hos åsa som vi sov hos spökar det.. nu tror jag verkligen på spöken.
men helgen är ju inte över efter valborg utan de va bara att fräsha upp sig för att åka till ronna o där blev de krök med edwar, nashwan, poles, fadi och nån annan???? ska inte gå in på några detaljer utan jag utelämnar det åt fantasin ;)

idag skulle jag begett mig till bredäng men efter att inte ha sovit ett piss i helgen så somnade jag när jag kom hem idag vid 12, efter det har jag sovit tills för ett par timmar sen.. förlåt riad

helgens bästa;
-mikaela vakna..
-huh?
-vakna du har huvet i maten!
-vahh, ojj chickenbits...gott

här kommer en bild från plåtningen för hundra år sen.. evelin va min modell




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0