hehe har inte haft nån lust att blogga senaste veckan..

men iaf, helgen bestod av allt utom sömn!
i fredags blev de partaj hos fadi med sköna grabbar och dryga brudar. hani kom som en räddare i nöden och skjutsade hem bonnie till tumba och mig hem till hagen vid halv 5 eller nåt.
i lördags vaknade jag i rimlig tid för att gå och jobba orimligt bakis.

efter jobb åkte jag hem, sminkade mamis vän inför deras partykväll och sedan låg jag helt död i sängen och kollade film tills maikel kom vid 11, och under lördag natt blev det matlagning, kortspel och skräckfilm. vi somnade runt 6 söndag morgon och därmed bestod hela söndagen av thaimat och sängvistelse:)

idag var jag o städade hos en kollega som opererat armen och därmed inte kunnat städa sj, fick en liten lön för det och mer finns inte att berätta om senaste dagarna :)



ijustlovethispic.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0