att göra en lång helg kort

i fredags blev de lite släktparty hos mormor och efter några glas bestämde jag och henni oss för att ta hål i öronen eftersom min kusin hade med sig en håltagarpistol, så jag tog 2 nya hål, har alltså totalt 7 st nu..
runt två traskade jag och mami vidare till efterfest och vid 5 lördag morgon låg man väl i sängen.

löördagen började med brunch på nancys med brudarna och där planerades även kvällen.
vid 10 tog vi tåget upp mot sthlm där det blev utgång på the bridge. underbar kväll med underbart folk kan jag bara säga. riktigt roligt! sååå vid halv 6 kom vi i säng hos amanda så inatt kommer jag sova som en stock!

partysugna brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0