you only live once

helgen... början av den har jag ju redan berättat lite snabbt om, men när jag komm fram till ronna mötte rani upp mig o vi knallade upp till lägenheten där vi kolla på film tills hani kom hem från jobbet, då vare middagsdags för honom sen glodde vi på fler filmer tills typ halv sex lördag morgon då vi ringde dit seif och råkade väcka rani.

när jag skulle duscha upptäkte jag att mitt ansikte reagerat på ett puder jag hade på mig och ville bara gråta, såg förjävlig ut! men jag tog mig i kragen och åkte till fadis 20års fest trots att jag fortfarande va lite flammig i fejjan, eloge till mig!

kvällen där började ganska segt men efter att flickorna jag kom med stack så drog de igång ganska rejält, när det var dags för mig att dra så sällskapades jag av 2 trevliga tjejor från jakobsberg och väl hemma slocknade jag direkt i sängen.

och nu kom jag hem för ett tag sen från milano där det blev en chailatte med amanda :)

hani fick sova lite grann


@fadis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0