you never know you know!

fortfarande förkyld, när ska skiten släppa?!

idag jobbade jag bara på the body shop, lunchade med min kära mor på nancys och efter jobbet blev det en snabbfika med hani och lance.
efter fikat så åkte jag hem och tog en snabbdusch o fräshade till mig lite för att sedan springa till bussen och ta mig till fittja för att spendera lite tid med ferhat, därefter åkte jag hem igen, o nu har jag vart hemma en timme snart.
och om en timme ska jag traska iväg till bussen igen denna gång mot ronna där natten ska spenderas med härliga pojkar:)

imorn blire 20års fest för fadi hos honom i brunnsäng, it will be fuuuuun.

frågan är hur jag ska orka hålla mig vaken tills det är dags att gå till bussen, känner att mina ögon sviker mig!

kan ju också passa på att tala om för er som missat att en ny trend som kommer till våren är att man ska bleka sina ögonbryn. undrar hur många som kommer att haka på den trenden? plantinabryn, njae, kanske inte för min del dåra. men man vet ju aldrig, smaken e som baken!

porslinsdocka looken is back, natural color-get lost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0