jävla vinter!

sitter och fryser arslet av mig medan ja tänker på min habibi.. ett år sen du åkte in nu, ett helt jävla år sen o jag minns sista dagen som om de va igår du körde mig hem sista gången. vem kunde ana att det skulle vara sista gången jag såg dig..
kommer aldrig glömma tiderna med dig, haha fyfan vad kul vi hade.

- säg öga!
- ökha.
- säg panna!
- paana..
- säg öra!
- ögga.. laa öraaa!
- säg ögonbryn!
- ÖGABRYYYYN

- LAAAAAAA, biiiielaaandaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  "medan belinda i vrede bombade dig med nanbröd" haha...

.. internskämt. skrattar varje gång jag tänker på den kvällen :)


happ, detta blev ett konstigt känslomässigt inlägg. såna får man skriva ibland när man behöver! ska iaf snart lägga mig och kolla en makeup utbildningsfilm, kanske jag lär mig något nytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0