happy valentines day!

jahapp, ja tänkte på massa saker jag skulle blogga om idag men nu har jag glömt allt, idag (eller snarare igår nu då) har jag iaf jobbat, därefter kommit hem och sovit ett tag, sminkade en kvinna inför kvällen och sedan så va jag hemma med en vän..
och nu är det alla hjärtans dag. ska jobba under dagen och därefter ska mami plocka upp mig och vi ska käka middag nånstans och kanske gå på bio eller nåt sånt,  hon tror inte att jag har köpt något till henne stackarn, men så är det såklart inte! hon ska få white musk parfymen från the body shop som hon blev så kär i när hon luktade på den i veckan.

tänk att idag för 4 (eller om de va 5) år sedan träffade jag mitt livs första och hittills största kärlek, undrar vad han kommer att ha för sig idag:) udda sammanträffande att jag just nu har på mig ett par örhängen som han gav mig på alla hjärtans dag 2007 eller när de nu var haha.

jajaaa, happy valentines day på er!



från mormor och mami, mormor påpekade att jag gått ner i vikt så nu försöker dom väl fläska upp mig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0