hanibanani

kom en för några timmar sedan efter att ha spenderat natten hos hani,
igår hade vi lite släktmiddag hemma, suuupergod mat och dragna släktingar runt ett bord. kan det bli härligare?
haha jaa de e klart att de kan! , efter att jag sovit ett tag på maten va resten av folket lite mer dragna, och stämningen va riktigt härlig!  när hälften låg och snarkade lite varstans runt halv 2 nångång drog jag på mig jackan och åkte till hani som inte slutat jobbet än så rani släppte in mig, jag sov tills hani kom hem och sen så vart de inte mkt sömn resten av natten.

idag har vi legat och degat i sängen, städat och vart o handlat lite mat. och att handla mat med araber e nåt jag inte gjort förut, haha jisses vad jag har skrattat.


jaaaaa jag är kär i mig själv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0