haha

en rolig snubbe hörde av sig till mig idag, har haft han på msn ganska länge men inte snackat alls på länge, idag skrev han till mig att han ville vara min moneyslave, alltså gå och shoppa med mig och betala allt jag vill ha, de vore nåt va ? ;D  men vi snackade vidare och han var hur trevlig som helst. sen började konstiga saker komma fram, snubben tänder på att ha en tjej som är otrogen, att hon säger allt han ska göra, att städa hemma och diska osv. han skulle också gilla att man är elak och förnedrar honom och spottar han i munnen medans man kollar på film.

haha huur wierd är inte det?! visste inte vad jag skulle säga alltså, det slutade med att vi snabbt avslutade samtalet och blockerade varandra haha..


hmmm? njae inte riktigt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

han driver ju!

2010-02-24 @ 08:02:09
Postat av: Anonym

de e exakt de han inte gör!

2010-02-24 @ 09:40:19
URL: http://elal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0