GÄSP!

herre gud låt mig sova!
fyfan vad jag känner mig sliten alltså, jobbar ta mig fan hela tiden och igårkväll hämtade hani, lance och seif upp mig då vi skulle sova hos hani och rani för att agera moraliskt stöd före och efter hanis knäoperation kl 7 imorse.
det hela slutade med att vi la oss till sängs vid halv 6 imorse, nästan försov oss till hans tid på sjukan och en dödstrött mikaela som på en palljävel sover brevid en lika trött hani som dock har en hel säng med täcke och allt därtill för sig själv -.- orättvisa! höhö

iaf. kl 9 eller om de va 10 kördes han till operation och vi andra satt och väntade. och väntade. och väntade.....och väntade. till slut blev kl halv 1 och jag fick lov att sluta vänta och bege mig till jobbet som jag spenderade i stort sett resten av dagen på.

nu sitter jag här och ska snart lägga mig och ta igen all sömn jag missat. har också tryckt i mig en såndär fryspaj, mat har jag inte haft tid att ägna en tanke åt under senaste dygnet så en sån fick det helt enkelt bli.

och tjejer i klassen! tacka mig för de nya ögonskuggorna vi kommer ha när vi kommer tillbaka från praktiken ;)

kl 04.36


07.32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0