CRAZY BIIIATCH

är det enda jag kan säga om mig själv senaste veckorna. jiiiises gott folk man lever bara en gång.
party party party och piercing beskriver veckorna..

på fredag åker jag till Ullared för att bara gå loss på allt jag ser och på lördag åker jag till mina syskon, äter smörgåstårta och mer än så fick jag inte veta om lördagen, vi ska fira att jag blivit 18 (lite sent nu) men bättre sent än aldrig. i guess?

jag har också hunnit med att färga håret mörkare men de har typ gått ur så måste upp till min frisör igen :(
får se hur vi löser situationen för jag vill faaaan inte göra en förpigmentering och va orange i skallen -.-

jag tog en bild när det var nygjort och där syns det iaf att håret inte va platinablont längre utan väldigt askigt.
meeen nu är det nästan som innan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0