blaahh blaah blaaahhh

jag tänkte lägga upp en bild på senaste veckans shopping men eftersom min mobil e på lagning och den nya jag har så länge har världens sämsta kamera så blev de skitbilder. men ja får väl helt enkelt göra det bästa av situationen!


kavaj
strumpor
2 par lacktights
midjekjol
2 långa tröjor
klännging
nagelprylar
skor
6 par trosor
bh
sportbh
spetstights
rosa velourmjukisar
blå velourdress
vanliga mjukisar
ögonskuggor


och idag fick jag dessa snyggingar av Bonnie<3




imorn drar jag och bonniebooo till uppsala för att parta hela valborg lång, sedan på lördag blire direkt från uppsala till sthlm för att gå ut me jag vet inte hur många personer? och om jag lyckas ta mig upp ur sängen på söndag så blire åka till vårberg och träffa Riad.. så nu har jag som vanligt nu för tiden inte tid att blogga på ett tag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0