tjohooo!

idag var jag till en början i skolan , efter skolan bar det iväg hemåt för att byta om och så inför anställningsintervjun jag skulle till kl 4.....
efter en ca 10 min lång konversation fick jag höra av arbetsgivaren "välkommen in i gänget!"
dååå blev jag så glad så, äntligen har jag ett första jobb höhö!
jag ska då börja ringa runt och plåga mina kära medborgare om att de borde byta till miljövänlig el!
soooooooooo..... pick up the phone! ;)

men nu är det dags för paradise hotel, och snart kommer bonnie och sleepar med mig inatt igen :)


Kommentarer
Postat av: Julia tb

Jättefin blogg!:D

Ha en fortsatt fin fredag, kramar<3

2009-11-27 @ 13:25:08
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0