trött

julen kom och gick, nu är det nyår man längtar till, eller...?
jag var iaf som sagt hos bonnie sen i onsdags, de va mysigt att fira jul med en helsvensk familj med svenk julmat ist för en massa finska lådor! 
efter att vi öppnat julklapparna och umgåtts ett tag igår så gick jag och bonnie till sängen och sov ett par timmar hehe, senare på kvällen hämtade maikel och hans vän upp oss, vi drog till södertälje och krökade, sen ska vi inte gå in mer på detaljerna från den natten (Y)

här är iaf vad jag fick i julklapp i år, och jag i ett par wierdo kikarbrillor. hehe!

Bobbys schampoo+balsam

silverschampoo

sminkbok

2 par trosor (pussy delux)

2 filmer

beckhamparfymen intimately + lotion

nagelfil med swarovski kristaller på
2 annorlunda ögonskuggor
3 st
body butter från the body shop

en sminkväska från oriflame

en liten sten - min ängel

en almanacka

gucci envy me parfymen

lite olika örhängen

mascara, annat smink och sminkborttagningsmedel

en eyelinerborste från oriflame

en "badbomb"

och tvn som jag fick för några dagar sen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0