torsdag

dagen började med att min buss var försenad så jag blev sen till skolan. sen slutade jag vid lunch, drog ner på stan, satte in lite cash på kontot, hämtade ett par lösfransar från make up store(till plåtningen den 9e) och köpte hårfärg, det börjar bli dags att ringa min frisör och be henne få bort denna gräsliga utväxt igen!

sedan efter att ha kommit hem och sovit ett par timmar bar det iväg till världens bästa thairestaurang och en sväng till på stan, då fick ett par tights följa med hem också :) och en julklapp till bonnie, men den kan jag tyvärr inte visa ;)

sorry för så kass bild på fransarna men dom ville helt enkelt inte va me på bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0