förlåt!

jag har verkligen vart kass på att blogga senaste veckan, meeen ja har faktist vart sjuk så ja skyller på det :) , statistiken har ju bara gått uppåt trots allt! ;)

satt nyss med mami och kollade på Flickan som lekte med elden , den va bra, men ettan var bättre, imorn kanske det blir 3an på bio om vi orkar :)

sydde klart ett skolarbete, så nu har jag något att lägga borstarna i när jag sminkar ist för på bordet ;) (dock inte världens snyggaste skärp i den på bilden nu då men det hade jag bara för att testa den, de fattar ni ;D)

och så var jag hos evelin och planerade klädsel inför plåtningen imorn, det är alltså evelin som ska vara min modell då. tror det kan bli bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0