äntligen hemma!

dagen började med att jag vaknade en kvart innan min buss skulle gå, så fick springa upp och ringa min söta mormor som kom och körde mig till skolan, där jag sedan kl 8 imorse började med första sminkningen på evelin.
sen begav vi oss mot saltskog gård, mötte fotograferna och började plåta, göra ny sminkning, plåta, ny sminkning etc :)

jag tror att resutatet blev helt okej, får se hur slutresultatet blev på måndag :)
hann ta några kassa smygbilder under plåtningarna som kommer här.

efter att ha sprungit runt och fixat med det från 8-5 nånting så hämtade mami mig och vi åkte till heron för att äta middag och se Luftslottet som sprängdes. och efter att ha sett alla de där 3 filmerna nu måste jag endå säga att den första var överlägset bäst!

Bonnie i full gång med makeupen på sin modell


Kicki - modellade åt Amanda


Evelin - min modell


Evelin, annan makeup och stil


Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0