Cause every girl in here wanna be her

god morgon världen!
gårdagskvällen slutade inte hemma med gammal skön musik som planerat, istället blev det en sen kväll hos min kusin med en del trevligt folk, dock var det innte lika trevligt att vakna kl 8 imorse för att åka o köpa färg till mitt rum som snart ska få slippa den där fula blåa färgen det har nu!

lördag idag alltså, känns inte alls som lördag.. hmm vad e jag sugen på att göra ikväll tro?

jag längtar till sminklektionerna in school, att få sminka till modevisningar igen och suga in all info som finns om smink o sminkets alla trender! hoppas bara att vår nya makeup lärare är lika bra som den förra var, men är det ens möjligt? hon var bäst

 
Nicholie sminkade mig för framsidan på vår klasstidning. såhär blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0